Technologie známé z velkých vrtulníků

Harmonie moderních technologií

Třílistý rotor Cabri G2

Méně vibrací, méně údržby a delší životnost dílů. To jsou důsledky využití elastomerových ložisek jako klíčové součásti hlavního rotoru. Elastomerové ložisko je zkonstruováno z gumy umožňuje listu omezené možnosti pohybu. Tyto ložiska nevyžadují žádné mazání, aproto také méně údržby. Perfektně absorbují vibrace, což prodlužuje živostnost ostatních dílů na vrtulníku z důvodu únavy.

Listy, klíčové komponenty vrtulníku jsou mistrovským dílem technologie. Jsou kompletně vyráběny, kontrolovány a balancovány ve výrobním závodě Guimbal. Díky preciznímu návrhu a zpracování jsou kompletně zaměnitelné.

Unikátní ocasní rotor typu Fenestron

Bruno Guimbal byl extensivně zapojen do vývoje designu této vrtulky během práce pro Eurocopter. Společně vlastní několik patentů na Fenestron, což umožňuje tuto moderní technologii použít i na Cabri.

Prstenec okolo vrtulky umožňuje Cabri bezpečně se pohybovat v prostorech a ve větru, pro jiné vrtulníky nemyslitelných. S Cabri je možné létat za jakéhokoliv větru. Tento bezůdržbový systém vyrovnávacího rotoru využívá nejmodernějších materiálů a proto je vysoce tolerantní k poškození, včetně samotných listů.

Celý ocas je uměleckým dílem, speciálně navržený pro maximální efektivnost. Je vyroben ze dvou kompozitových dílů spojených k sobě - celý váží pouhých 7kg.

Listy, klíčové komponenty vrtulníku jsou mistrovským dílem technologie. Jsou kompletně vyráběny, kontrolovány a balancovány ve výrobním závodě Guimbal. Díky preciznímu návrhu a zpracování jsou kompletně zaměnitelné.

Sbohem koroze!

Hlavní struktura vyrobená z karbonu
  • CAD/CAM návrh a zpracování mechanických komponent - nejdůležitější díly jsou vyrobeny z kovaných polotovarů
  • Hlavní struktura je zcela vyrobena z kompozitových materiálů, tedy odolné únavě a korozi
  • Pokročilá elektronika, chráněna proti elektromagnetickému rušení
  • Elektronické vybavení je v souladu s nejnovějšími normami: izolace Kapton®, vodotěsné konektory, ochrana proti úderu bleskem

Lycoming O-360-J2A

Mnoha léty osvědčený motor

Cabri G2 používá spolehlivý motor Lycoming O-360-J2A s těmito úpravami:

  • Motor je správně orientován a umístěn ve vhodné výšce ke zjednodušení přístupu pro rutinní údržbu, jako je třeba výměna oleje. To snižuje náklady spojené s údržbou.
  • Chytrý digitální regulátor otáček motoru.
  • Ochrana proti přetočení při startu.
  • Přesný, bezúdržbový systém elektronického zapalování pro lepší chod motoru a pohodlnější startování (více vpravo). Zapalování je zálohováno druhým samostatným okruhem napájené magnetem.
  • Motorové lože s pokročilou antivibrační izolací.
  • Výfukové potrubí s tlumičem namířeným vzhůru zajišťuje tišší provoz vrtulníku a minimalizuje riziko požáru při přistání do vysoké trávy.

Elektronické zapalování
Lightspeed Plasma

Současný design elektronického zapalování Plasma CDI je postaveno na 20ti letech zkušeností provozu v experimentálních letadlech. Více než 3500 pilotů oceňuje značnou úsporu paliva a vyšší výkon.

Cabri G2 je prvním strojem s plnou certifikací od EASA, které využívá tento revoluční systém zapalování.

Na vlastní kůži

Dejte na vlastní pocity, Cabri G2 Vás nezklame!

Jedině po vlastní zkušenosti s Cabri G2 pochopíte jeho unikátnost. Už první vteřiny letu Vás překvapí nízká hladina vibrací v komfotní a prostorné kabině. Ukázka manévrovatelnosti, ovladatelnosti a pocitu jistoty i v nestandardních obratech Vás uchvátí. A jednoduchost nouzových postupů Vás zcela jistě zbaví slov.

296 212 100

Jen si stačí domluvit termín Vašeho letu